maanantai 30. toukokuuta 2016

10 faktaa Teresasta!

Moikka! Aattelin tehdä nyt tämmöisen postauksen jossa kerron niin tarpeellisia kuin tarpeettomiakin faktoja.
1. Jos käyn Hesburgerissa , otan aina kurkkumajoneesia ranskiksille.
2.  Pelkään hissejä ja lukkoja.
3. Haluaisin kolmannen marsun.
4. Haluaisin lemmikki kotiloita, koska ne on söpöjä!
5. Mun lempi kouluaine on liikunta.
6. Oon harrastanut yli 5 urheilulajia , mutta oon lopettanut ne kaikki.
7. Mun lempiväri on tummansininen .
8. Tykkään ostaa marsuille kaikkea, mutta muiden juttujen osalta inhoan shoppailua.
9. Tykkään rakentaa kaikkea , vaikka en osaa rakentaa mitään .
10. Oon 142cm pitkä.

~Teresa

1 kommentti:

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...