perjantai 29. huhtikuuta 2016

Meitsin perjantai täynnä, papukaijoja ja draamaa!

PAPUKAIJAT RULETTAA!!! , Juu olihan mun sit ihan pakko laittaa tuo ensimmäiseksi lauseeksi  :D . Meille ei oo sit tullut papukaijoi tai mitää . Mutta tehtiin luokan tyttöjen kaa papukaijateemainen tanssi koulumme talent kisaan. Ja me VOITETTIIN, oon fiiliksissä. Tää postaus on hieman seko .... Lappaan just karkkia suuhun ja cocista perään, hups!Pitäs alka kirjoittaa mun marsu-aiheista lehtijuttua, sitä saatte vielä jännittää...Mulla on ollut tosi kiire viime aikoina , joten varsinkaan videoita ei ole tullut, pahoittelut siitä :/ . Postauksia saatte jos teille kelpaa nää mun suoraan sanottuna PASKAT sepustukset. :D . Siivosin tänään marsujen häkin, siinä tapahtu jotai pelottavaa. Olin tekemässä loppusilausta, ja häkki oli jo kasassa. Olin juuri laittamassa tavarakoria häkin päälle. Sitten kaikki häkin lukot alkaa pamahteleen auki.. HUI! Säikähdin iha kivasti...Marsut oli muuten hennalla hoidossa,kun olin voimistelun reissulla.Kiitos Henna! Pakko sanoa tähän väliin että nyt en jaksa oikein kirjoittaa yms..Tää on mun tämmöinen perjantai postaus..
Nyt laitan tähän vaan kamerani oudoimmat ja söpöimmät otokset.
 Tässä on mun murunen, tää kuva on jo noin pari vuotta vanha, mutta oli                                                  tosiaan jytkyn 2v synttärit. Nyt herra on jo melkein 6v , Hups.. Tää kuva on                                          siis 4v vanha.



 Tää on joku lolan säätö kuva.. Näitä on todellakin kertynyt.. No lola on                                                  vähä semmoinen sählääjä :D

 
  Lisää lolan toilailuja.. Tää kuva jopa järkyttää mua :D Miten minun pikkumarsuliini kääntää päänsä noin mutkalle..? Huh huh...

 
 Tämä kuva on ensimmäiseltä tapaamiseltamme. Voi mikä mikkihiiri sieltä kurkistaa... :D




Lolan söpöilyjä :)


Pakko viel keroo uudesta tulokkaasta, joka tulee meille.. Eli uusi koira.. Pohjanmaanpystykorva , nimi valinta on melkein varma.. Mosku tulisi hänen nimekseen.
Öitä! 
-Teresa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...