keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Kaikenlaisia kuikutuksia!

Heippa!Mitä teille kuuluu? Meille kuuluu ihan hyvää.Tänään ajattelin kirjoittaa erittäin sekalaisen postauksen.Paljon on kerennyt tapahtua , joten siksi tämä postaus sitten hyppii asiasta toiseen.
En ole varmaan blogissa maininnut, mutta tilattiin siis marsu tuttujeni kanssa gorgeous guineasilta juttuja. Niiden olisi pitänyt tulla jo ajat sitten. Innolla odotan että ne saapuvat ja niistä teen myös bloginkin puolelle juttua.Mulla on ollut paljon kiireitä nyt lähi aikoina, joten nuo tähän postaukseen laittamani kuvat eivät ole mitään hienoimpia.Haluan myös sanoa , että marsujen kuvaaminen ei ole helppoa. :D
           Tässä esimerkiksi kuva marsujen kuvaamisen todellisuudesta.




 Tänään siivosin marsujen häkin , meillä siis on käytössä vessa-pyyhe kuivike ratkaisu. Marsut asuvat huoneessani ja aijon kehitellä huoneeseeni jotain marsulan tyylistä.Vinkkejä saa laittaa
kommentteihin.Mitkä ovat teidän seuraavat näyttelyt jonne aijotte mennä? Minulla ne ovat juhlat. Mulla on koko ajan ollut näyttely hinku päällä! Mutta kohta on juhlat. Jee!
Tässä kuvassa näkyy marsujeni palkintoja,niistäkin voin tehdä postausta.Pakko tähän väliin sanoa että oon kyllä innoissani tästä blogi ja tube jutusta. Toivottavasti saisimme jossain vaiheessa myös yhteistyön.Aika näyttää!Oon myös hieman miettinyt arvontaa.. Saa nähdä että teenkö sitä. Mulla on vieläkin ihan älytön marsukuume :D.
Saa nähdä tulisko meillekkin jossain vaiheessa uusia asukkeja.Tähän loppuun haluan sanoa että kaikille mega näyttelyyn meneville hurjasti tsemppiä!

-Teresa ja marsut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...