keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Lomailua ja kuvia !

Hei! En ole mitään kummoista tänne blogiin kirjoitellut viime aikoina. Olen vaan löhönnyt kotona ja katsonut tube videoita , ja tietenkin hoitanut marsuja...  Joten epäaktivisuuteni on ollut vain laiskuutta. Meille kuuluu tosi hyvää! Nyt on ke 15.6, ja pe 17.6 me lähdetään Hennan kanssa rovaniemelle, oon mainostanut sitä ihan liikaa... :D
Mulla on tällähetkellä yskä :(
Käytiin hennan kanssa osjh kesä illassa, oli kivaa. Lola voitti kurkun syönnin, ja saikin siitä ruusukkeen. Oletteko huomanneet ,että blogimme sivulle jossa on mös insta ja tube jutut , on ilmestynyt uusi yhteistyö palkki. Siinä olevia logoja klikkaamalla pääset yritysten netti sivuille.

Lola herkuttelee tomaatilla


Siistissä häkissä on kiva olla !

Lolan voittama ruusuke.

Hanskin ruokailua ei saisi häiritä!

Jostain syystä tämmöinenkin otos oli tullut kameraani, kuvassa on marsujeni ruoka laatikko.

Honey tykkää uudesta pelletistä!
Tosiaan siinä letka kuvia! Mää en tiiä oonko sanonut blogissa että meidän pelletit on vaihtuneet altrominiin. Oon suunnitellut myös kuva postausta, laittakaa kuva toiveita kommentteihin, ja nykyäänhän myös anona voi kommentoida. 
Tämä postaus alkaa olla tässä. Jätäthän jälkesi kommentteihin ;)

-Teresa

2 kommenttia:

  1. Kiva tuo mistä voi päästä instaan ja YT een!:)Ja ulkona otetut kuva on aina ihania , mutta nyt on kyllä ollut kylmä , että en tiedä voiko sellaista nyt ainakaan tehdä :/

    VastaaPoista

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...