perjantai 21. heinäkuuta 2017

Marsut esittelyssä ja muuta höpöttelyä!

Moikka! Tajusin just, että en oo tehnyt postauksia melkein kahteen kuukauteen. Oon ollu kesälomalla, touhunnut marsujen ,Jytkyn ja hamstereiden kanssa, shoppaillut yms :D
Eli ehkä ei oo vaan ollut aikaa. Mutta täällä taas :D
Ajattelin tässä postauksessa esitellä marsut ja kertoa kuulumisia :)
Aloitetaan vaikkapas Lolasta. Lola on ollut minulla kolmisen vuotta, ja 23.7 sillä on 3v synttärit, eli ihan parin päivän päästä. Lola on rodultaan curly ja se on todella kiltti luonteeltaan, kynsien leikkuut yms sujuu helposti. Lola on väriltään lemon agouti/cream. Mun mielestä todella kaunis väri :), Lola muistuttaa jollain tavalla nallea?!:D
Lola tykkää persiljasta ja kurkusta varmaan eniten ruuista. Se rakastaa hyppiä koppien katolle, ja tähystää sieltä :D
Lolan virallinen nimi on almonds härdelli.

Yllä olevassa kuvassa on Lola :). Lola on ollut blogissa mukana jo silloin, kun tämän perustin. 

Voisin seuraavaksi esitellä Snookin. Snooki tuli meille aluksi lainaan, mutta jäikin meille. Kun entinen omistaja lopetti marsuharrastuksen. Snooki täyttää 1.8 5v, eli hän on jo iäkäs ,mutta todella pirteä! Snooki on rodultaan sk self ja väriltään buff. Snooki rakastaa paprikaa ja banaania. Se tykkää myös nukkua marsun pedissä ja kaivautua fleecen sisään. Snookin virallinen nimi on almonds heart of eternity. Snooki on luonteeltaan utelias, Snooki inhoaa kynsien leikkaamista. Eikä Snooki tykkää hirveästi olla sylissä. 
Yllä kuva snookista. Snooki tykkää myös ulkoilla ja olla vapaana lattialla :) 
Viimeisenä , mutta ei vähäisempänä, Ulpu!<3, hän tuli minulle n.1kk sitten Turusta, Maria Itähaarlalta. Ulpun virallinen nimi on Felicia, ja se on syntynyt 20.4, eli se on vasta muutaman kuukauden ikäinen.
Ulpu on rodultaan englannin crest ja väriltään golden. Ulpu on luonteeltaan utelias , ja energinen. Se jaksaisi juoksennella koko päivän lattialla. Ulpu tykkää olla sylissä. Ulpun lempparia on voikukan lehdet ja tomaatti. Ulpu rakastaa juosta lattialla, kuten äsken sanoin :)
Yllä kuva ulpusta. Ulpun nimi on peräisin siitä, kun se pulputti koko ajan :D

Siinä olikin marsujeni esittelyt, haluaisitteko koirien esittelyt? Meillä on siis 4-kouraa, joista yksi on minun oma. Tai hamstereiden esittelyn? Mulla on siis nykyään kaksi hamsteria.Mauno, joka on uusi tulokas ja nuppu. Joka on täällä blogissa näkynyt. Mauno on myöskin Talvikko. Ostin Maunon eläinkaupasta ja sain sen mukaan paperit. Tuommoiset eläinkaupat on Ok, joista saa paperit mukaan,on asialliset oltavat yms :)
Jytkylle kävi pari vk sitten outo juttu. Se oli mökillä syönyt normaalisti yms ja yhtäkkiä tullut kipeäksi vatsan kohdalta. Lähdettiin viemään se lääkäriin ja matkalla piristyi. Eläinlääkäri epäili alkanutta vatsalaukun kiertymää. Onneksi se selvisi <3
Muuten mulle ja eläimille kuuluu hyvää! Käytiin Jurvan näyttelyissä ja sielläkin meni hyvin, varsinkin Lolalla. Mulla oli mukana Lola ja Ulpu. Snookia käytän varmaankin vielä joskua näyttelyissä , mutta vaan tässä lähellä. 
Mutta joo,kerrottavaa olisi paljon , mutta kirjoitin tämän postauksen puhelimella, koska kone rikki. Niin en jaksa enää kirjoittaa :D, 2h meni tähänkin.
Heippa ja hyvää loppu kesää!
<3:Teresa ja eläimet 

3 kommenttia:

  1. Ihan kiva postaus, mutta poistaisin kaikki hymiöt ja keskittyisin oikein kirjoitukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on mun tapa kirjoittaa, hymiöt kuuluu siihen :), oikeinkirjoitus ei oo mun vahvuus.

      Poista
  2. Mä haluun esittelyn koirista

    VastaaPoista

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...