sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Mitä meille kuuluu?

Heippa! Moni on saattanut huomata,että blogin ulkoasu on muuttunut. Tämä on väliaikainen ratkaisu,sillä vanhassa ulkoasussa oli mukana Hennan marsut.
Oon ollut viime aikoina todella paljon koulussa,joten aika marsujen kanssa on sika vähäistä,sillä ennen oli niiden kanssa pitkiä aikoja.
Vapaa aikana hoidan marsuja,otan kuvia ja hoidan yritykseni asioita. 
Tässä yksi otos :) 
Marsut ovat pysyneet terveinä ja kevätkin on tuloillaan :), ihanaa!
Mulla on myös kesälle paljon suunnitelmia.Aijon ottaa kuvia ja uida ,jos sää sen sallii :D
Tuntuu ,että tätä blogia ei oikeasti lue kukaan. Miksi? Onko blogit jo historiaa kun tilalle astuu instagram,snäppi yms? 
Monet ovat myös ihmetelleet miksi kuvissa on enimmäkseen Lola.Syy siihen on,että Hanista on hankala saada kuvia.
Mulla on blogin suhteen paljon suunnitelmia,mutta olen myös harkinnut lopettaa bloggauksen.
Jos luet tämän postauksen niin kommentoi luin ja kerro mitä postauksia haluaisit blogissa nähdä. 
Minun pitäisi joku päivä ottaa projektiksi muuttaa tuo kirjoittajat kohta erilaiseksi ja päivittää ulkoasua muutenkin.

Itse olen miettinyt tehdä postauksen Marsumarketista ainakin ja sitten semmoisia missä olisi enemmän kuvia.
Jos nyt päätän jatkaa blogia,niin pyrin tekemään n.1-3 postausta per kk.

Mutta joo! Nähdään jos nähdään :)
-Teresa

1 kommentti:

  1. Olipas kiva kun tuli postaus pitkästä aikaa! Itse ainakin tykkään!:) Ihan vaan kuulumis postauksen (monilla kuvilla;) )ovat lemppareitani!

    VastaaPoista

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...